Betaling

  • Kortbetaling – benytter man kredittkort eller debetkort ved betaling, trekkes kjøpesummen på kortet samme dag som bestillingen blir gjort

Frakt og levering

Leveringsbetingelser til privatkunder i Norge

  • Vi sender alle pakker med fri frakt i Norge
  • Din ordre vil bli sendt innen 3 virkedager. Så fort pakken er sendt vil du motta en e-post med sporingsnummer. Fra pakken er sendt tar det normal 1-3 virkedager før den leveres. Du får en melding på sms / e-post når pakken kan hentes, og kan selv hente varen på utleveringsstedet.
  • Skulle vi være utsolgt for varen du har bestilt, vil vi opplyse deg om dette så raskt som mulig, og du vil ha anledning til å heve kjøpet om det tar urimelig lang tid for oss å fremskaffe varen.
  • Har du spørsmål angående din leveranse? Vennligst ta kontakt på [email protected]
  • Hvis ikke pakken hentes er du selv ansvarlig for kostnadene ved retursending

Retur og angrerett

Du har 14 dagers bytte-, retur- og angrerett fra den dagen du har signert ut din vare på utleveringsstedet. For å benytte deg av bytte-, retur- og angreretten er det viktig at du gir beskjed til oss innen denne fristen. Kontakt oss på [email protected] så sender vi deg skjema som skal fylles ut ved retur.

Ved retur får du hele kjøpesummen tilbakebetalt. Ved bruk av angrerett skal ikke produktene være brukt, uten lukt og merker, samt at merkelapper, hangtags og emballasje må være på produktet og i original stand. Dette er regulert i angrerettloven. Du betaler selv frakt på retur, og er ansvarlig for at pakken kommer frem til oss. Om du velger sporingspakke er du helt sikker på at den ikke forsvinner. Om du velger en rimeligere variant uten sporing har du mindre kontroll på hvor pakken er.

Vi tar kun imot returer som er kjøpt i vår nettbutikk

Reklamasjon

Vårt ønske er at du som kunde skal ha en god handleopplevelse og føle deg trygg og ivaretatt når du handler hos oss. Dersom du opplever mangel eller feil med varen er det viktig at du melder fra til oss så snart som mulig. Ta kontakt med oss på [email protected] og fortell oss hva som er problemet med varen. For å forenkle prosessen ber vi gjerne om bilder av produktets feil / mangler. Hvis det er skader/merker/flekker/lukt på produktet når du mottar pakken må du kontakte oss med det samme for å informere om dette, slik at vi får registrert dette på din ordre hvis du skal returnere produktet.

Dersom vi har pakket feil vare er det viktig du gir oss beskjed innen 14 dager etter varen er mottatt. Da vil vi betale returkostnaden og sende riktig vare.

Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. Punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerådet for mekling.

Kontakt oss

Du når oss på [email protected]

Adresse:

Oleana AS

Ivar Aasgaardsvei 1

No-5265 Ytre Arna

+ 47 55 39 32 20

Org. nr: 916 832 680

 

Oleana nettbutikk

Vennligst les generelle vilkår og personvern.